Sintetistična srečanja | CRCTBNT

*

PRIJAVE: Potrebna je predhodna prijava preko prijavnega obrazca.

Na zadnjem letošnjem Sintetističnem srečanju bomo spoznali teorijo in prakso ustvarjalne prakse circuit bending. Ta za mnoge predstavlja vstop v polje zvočil in modularne sinteze zvoka, odpira pa tudi vrata v avtorsko eksperimentiranje z elektroniko in je pogosto del umetniškega ter medijsko arheološkega raziskovanja medijev in njihovega delovanja.

Circuit bending je DIY metoda za apropriacijo zvočnih elektronskih naprav, kot so recimo klaviature, zvočne igrače, igralne konzole… Na srečanju se bomo seznanili s kulturnozgodovinskim ozadjem prakse, v praktičnem delu pa bomo osvojili principe predelave elektronskih naprav in nadaljevali z raziskovanjem povratnih zank ter ustvarjali edinstvene zvočne (po)vezave.

Delavnica je primerna tako za vse, ki se želite naučiti osnov (varne) predelave el. naprav, kot tudi za tiste, ki želite svoje znanje nadgraditi. Prosimo, da s seboj prinesete tudi svoja elektronska zvočila in druge naprave, ki bi jih želeli predelati (za ugoden nakup raznih klaviatur in zvočnih igrač svetujemo obisk nedeljskega bolšjega sejma na P+R Stanežiče ali brskanje na bolha.com).

Delavnico bosta izvedla Staš Vrenko in Gregor Krpič.

With:

Staš Vrenko

Staš Vrenko je umetnik, glasbenik in oblikovalec elektronskih instrumentov. Magistriral je na oddelku za kiparstvo na ALUO v Ljubljani in za magistrsko delo prejel študentsko Prešernovo nagrado. Njegova umetniška praksa združuje različna polja umetnosti, s poudarkom na raziskovanju zvoka, elektronskih medijev in tehnologij, kineticizma, naprednih izdelovalnih tehnologij in performativnosti. V zadnjih letih se je predstavil z več samostojnimi projekti: Izdelave (P74, 2020), Plošča (Kino Šiška, 2019), Zanke v prenosu (osmo/za, 2018), Tehnike posvojitve (P74, 2017) in Veznik (MoTA, 2016). Razstavljal je tudi v okviru festivalov Agora Creative (Grenoble, 2019), Pixxelmusic (2019), MFRU_25 (2019), Kiblix (2017), Svetlobna Gverila (2015 in 2016), in skupinskih razstav: Galerija Vžigalica (2012), Galerija Škuc (2013), v sklopu projekta Liminale na U3| 7. Trienale sodobnih umetnosti v Sloveniji (2013), in drugje.

Gregor Krpič

Gregor Krpič je študiral elektroniko na Fakulteti za elektrotehniko UL. Aktiven je na področju glasbe in izdelovanja avtorskih elektronskih inštrumentov. Od leta 2018 kot tehnološki strokovnjak sodeluje pri razvoju projektov sodobne raziskovalne umetnosti. Do sedaj je sodeloval z umetniki, kot so Mojca Založnik (Mejna nedoločenost, galerija Kapelica, 2019), Staš Vrenko (,ločene vrednosti, osmo/za, 2021), Špela Petrič (Pl'AI, galerija Kapelica, 2020), Zoran Srdić Janežič (Biobot, 2021), Brane Zorman (Duh Dreves | Dotik, zavod Cona, 2021), Tanja Vujinović (MetaVrt Sfera2, 2019) in Januš Aleš Luznar (IctusCordis, 2019).

Kot avtor in podporni sodelavec je sodeloval na različnih festivalih, med drugimi na mednarodnem festivalu umetnosti, znanosti in tehnologije A Dela?, mednarodnem festivalu Svetlobna gverila, mednarodnem festivalu računalniške umetnosti in Noči raziskovalcev. V Zavodu Kersnikova se je leta 2018 priključil projektu Rampa, pri katerem sodeluje pri razvoju in mentoriranju delavnic s področja umetnosti in tehnologije. Od leta 2020 sodeluje tudi z Društvom Ljudmila kot koordinator Sintetističnih srečanj. Sodeloval je tudi z različnimi visokotehnološkimi podjetji kot so Optomotive ltd, Elaphe d.o.o, Extreme d.o.o.

Supported by: