Fotogalerija

Katja Goljat

Sintetistična srečanja | Scheme-Op

*

Na delavnici boste izdelali ekscentrično večkanalno signalno mešalko Scheme-Op, ki se idejno naslanja na zgodovino analognega računalništva in eksperimentalno zvočno prakso »no input mixing«, pri kateri zgolj z mešalko in nekaj kabli dosežemo raznolike elektronske zvoke.

Posebnost mešalke je odprt vmesnik, ki omogoča povezovanje odprtih točk v vezju z različnimi elektronskimi komponentami, podobno kot retro učni pripomočki za spoznavanje elektronike. S fizičnim poseganjem v signalne poti lahko vzpostavljamo različne konfiguracije t. i. operacijskih ojačevalcev – osnovnih elektronskih gradnikov, ki so bili v 50. in 60. letih prejšnjega stoletja uporabljani za analogno računanje.

Ob zvočnem eksperimentiranju z mešalko lahko začetniki intuitivno spoznavate osnove elektronike in zvočne sinteze, poznavalci pa razvijate zapletene povratne zanke in raziskujete analogno procesiranje signalov in zvoka.

VSA MESTA NA DELAVNICI SO ZASEDENA.

Delavnico bosta izvedla Staš Vrenko in Gregor Krpič

Sodelujoči:

Staš Vrenko

Staš Vrenko je umetnik, glasbenik in oblikovalec elektronskih instrumentov. Magistriral je na oddelku za kiparstvo na ALUO v Ljubljani in za magistrsko delo prejel študentsko Prešernovo nagrado. Njegova umetniška praksa združuje različna polja umetnosti, s poudarkom na raziskovanju zvoka, elektronskih medijev in tehnologij, kineticizma, naprednih izdelovalnih tehnologij in performativnosti. V zadnjih letih se je predstavil z več samostojnimi projekti: Izdelave (P74, 2020), Plošča (Kino Šiška, 2019), Zanke v prenosu (osmo/za, 2018), Tehnike posvojitve (P74, 2017) in Veznik (MoTA, 2016). Razstavljal je tudi v okviru festivalov Agora Creative (Grenoble, 2019), Pixxelmusic (2019), MFRU_25 (2019), Kiblix (2017), Svetlobna Gverila (2015 in 2016), in skupinskih razstav: Galerija Vžigalica (2012), Galerija Škuc (2013), v sklopu projekta Liminale na U3| 7. Trienale sodobnih umetnosti v Sloveniji (2013), in drugje.

Gregor Krpič

Gregor Krpič je študiral elektroniko na Fakulteti za elektrotehniko UL. Aktiven je na področju glasbe in izdelovanja avtorskih elektronskih inštrumentov. Od leta 2018 kot tehnološki strokovnjak sodeluje pri razvoju projektov sodobne raziskovalne umetnosti. Do sedaj je sodeloval z umetniki, kot so Mojca Založnik (Mejna nedoločenost, galerija Kapelica, 2019), Staš Vrenko (,ločene vrednosti, osmo/za, 2021), Špela Petrič (Pl'AI, galerija Kapelica, 2020), Zoran Srdić Janežič (Biobot, 2021), Brane Zorman (Duh Dreves | Dotik, zavod Cona, 2021), Tanja Vujinović (MetaVrt Sfera2, 2019) in Januš Aleš Luznar (IctusCordis, 2019).

Kot avtor in podporni sodelavec je sodeloval na različnih festivalih, med drugimi na mednarodnem festivalu umetnosti, znanosti in tehnologije A Dela?, mednarodnem festivalu Svetlobna gverila, mednarodnem festivalu računalniške umetnosti in Noči raziskovalcev. V Zavodu Kersnikova se je leta 2018 priključil projektu Rampa, pri katerem sodeluje pri razvoju in mentoriranju delavnic s področja umetnosti in tehnologije. Od leta 2020 sodeluje tudi z Društvom Ljudmila kot koordinator Sintetističnih srečanj. Sodeloval je tudi z različnimi visokotehnološkimi podjetji kot so Optomotive ltd, Elaphe d.o.o, Extreme d.o.o.

S podporo: