KodoVŽivetja | delavnica SuperCollider z Zlatkom Baracskaijem

*

Eden najbolj vsestranskih odprtokodnih programskih jezikov za sintezo in manipulacijo zvoka je SuperCollider. Na voljo je v vseh operacijskih sistemih, pa tudi v nekaterih vdelanih avdio procesorjih, kot je Bela. Kot eno izmed najučinkovitejših zvočnih orodij, se že dolgo uporablja za kodiranje glasbe v živo. Obstaja nekaj knjižnic, ki omogočajo programiranje v živo, kar omogoča lažji dostop tudi laikom. Štiriurna delavnica želi udeležencem predstaviti osnove, ki jim bodo pomagale pri njihovem nadaljnjem razvoju. Osnove bodo obravnavane s primeri, ki jih že lahko uporabimo za odrsko izvedbo elektronske glasbe. Štiri glavna poglavja, o katerih bomo razpravljali so:

a) manipulacija z zvočnimi vzorci v živo
b) enopotezni sintetični zagon
c) obdelava in usmerjanje
d) kaotično generiranje signala

PRIJAVA:

Število udeležencev je omejeno. Prosimo vas, da svojo prijavo pošljete do 3. oktobra 2020 na naslov delavnica@ljudmila.org. Delavnica je brezplačna in bo potekala v angleškem jeziku. Udeleženci s seboj prinesejo lasten prenosnik.

foto: Matjaž Rušt

Produkcija: Društvo Ljudmila, Zavod Projekt Atol.

Dogodek bo potekal v skladu z navodili in priporočili Nacionalnega inštituta za javno zdravje.

 
Sodelujoči:

Zlatko Baracskai je bil rojen v Sarajevu, kjer je odraščal v mešanem okolju. Njegovo zgodnje zanimanje za računalnike, znanost, bobne in glasbo ga je vodilo k temu, da je postal ekspert za glasbeno tehnologijo. Na univerzah, med drugim na University of the West of England v Bristolu, poučuje širok nabor predmetov, ki vključujejo: signalne procese, akustiko, psihoakustiko, generativno glasbo, avdio programiranje, studijske aplikacije in uporabniško programsko opremo. Kot umetnik je samostojen in naklonjen izzivom ter humorju. Izdal je več kot 20 albumov, ustvaril več instalacij ter različne interaktivne glasbene sisteme in inštrumente. Njegovi objavljeni članki in izumi vključujejo nelinearno distorzijo, nekonvencionalno avdio procesiranje, nevralne mreže in študijo na temo relaksacije.

Kot najstnik je nastopal z igranjem bobnov in miksanjem plošč, na podlagi česar je prisostvoval v različnih progresivnih jazz ansamblih. Med študijem elektronske glasbe (Inštitut za sonologijo na Kraljevem konservatoriju v Haagu) je razvijal nastope s prenosniki, z uporabniku prilagojenimi kontrolerji in z akustičnimi inštrumenti, zasnovanimi na razširjeni resničnosti. Od nedavnega so v središču njegove pozornosti elektronski bobni, ob katerih spaja svojo strast do metronomov skupaj z nekonvencionalnimi elektronskimi zvoki.

Več:
http://www.zlatko.hu/

S podporo: