Kamizdat Rentgen: Rob Canning, Saša Spačal
Kamizdat Rentgen z živo predstavitvijo dveh letošnjih izdaj. Ena najvidnejših domačih sodobnih umetnic Saša Spačal z novo intrigantno izdajo Anatomy of a Symbiosis, sonifikacijo bioloških procesov, ki imajo za posledico lebdeče ambientalne elektronske drone in nežen glitchy zvočni detritus. V Sloveniji ustvarjajoči skladatelj elektronske in elektroakustične glasbe Rob Canning s prvencem Five Scenes For Symphonic Gong And Electronics, s petimi poglavji subtilnih zvočenj zvena gonga v sozvenu modulacije analognega sintetizatorja zvoka.
▂▂▂▂ LINEUP ▂▂▂▂
Rob Canning: Five Scenes For Symphonic Gong And Electronics - elektroakustični koncert
Saša Spačal: Anatomy of a Symbiosis - zvočna postavitev/poslušalnica
▂ KAMIZDAT RENTGEN ▂
» Kamizdat Rentgen « je vpogled pod površino kože, pogled na meseni preplet kosti, mišic in živčevja, ki tvorijo raznolikost zvočnih teles. Gre za serijo večerov, s katero si pri založbi Kamizdat želimo vzpostaviti večjo prisotnost pustolovskih glasbenih ustvarjalk in ustvarjalcev, ki hodijo po terenu, na katerem pogosto ni še shojenih poti. Večeri so pogosto tesno povezani z novimi glasbenimi izdajami.
Produkcija: Emanat v sodelovanju z osmo/zo.
Finančna podpora projektu: Mestna občina Ljubljana
Rob Canning
Rob Canning (Dublin, 1974) je glasbenik, intermedijski umetnik in pedagog. Ustvarja glasbo za koncertno dvorano, gledališče, filmsko platno in plesne produkcije ter sodeluje pri številnih site-specific projektih. in improvizacijskih kontekstih. Njegove skladbe so bile izvedene na mednarodni ravni in predstavljene na konferencah, kot je ICMC (International Computer Music Conference), LAC (Linux Audio Conference) in NIME (New Interfaces for Musical Expression). Od devetdesetih let prejšnjega stoletja ustvarja izključno z uporabo brezplačnih in odprtokodne programske opreme. Kot zagovornik svobodne kulture in izobraževalec je tesno sodeloval z medijskim umetniškim kolektivom GOTO10, Openlabom v Londonu Hackspace in SPC medialab ter več let delal kot višji predavatelj na področju omrežnih digitalnih medijev na univerzah v Združenem kraljestvu. Zdaj živi in dela v Sloveniji, kjer z družino razvija podeželski umetniški program v okviru Zavoda Rizoma, ki deluje na na stičišču tehnologije, permakulture in uprizoritvenih umetnosti. Ima doktorat iz glasbene kompozicije na univerzi Goldsmiths.
Saša Spačal
Mag. Saša Spačal, postmedijska umetnica, združuje raziskovanje živih sistemov s sodobno umetnostjo, pri čemer poudarja prepletenost kontinuuma okolja in kulture znotraj planetarnih metabolizmov. Njena umetniška prizadevanja vključujejo razvoj skrbnih biotehnoloških metodologij, vmesnikov in infrastruktur, ki se ukvarjajo tako z organskimi kot tudi z mineralnimi zemeljskimi agenti v času globalnih sprememb. Vzporedno raziskuje krhkost posthumanih scenarijev, prepletajoč mehanske, digitalne in organske logike znotraj pogojev sodobne biopolitike in nekropolitike.
Njena dela so bila predstavljena na prizoriščih, kot so ZKM | Center za umetnost in medije Karlsruhe [DE], Ars Electronica [AT], Centre de Cultura Contemporània Barcelona – CCCB [ES], Laboratoria Art & Science Foundation / New Tretyakov Gallery [RUS], Nacionalni umetnostni muzej Kitajske [CHN], Muzej sodobne umetnosti Metelkova [SI], Onassisov kulturni center Atene [GR], Festival Transmediale [DE], Mestna galerija Praga GHMP [CZ], Muzej in galerije Ljubljane [SI], Museo Extremeño e Iberoamericano de Arte Contemporáneo [ES], Perm muzej sodobne umetnosti [RUS], Chronos Art Centre [CHN], Muzej sodobne umetnosti Zagreb [CRO], Muzej sodobne umetnosti Vojvodina [SRB]. Prejela je nagrade in nominacije Ars Electronica Starts Prize [2021], Japonska nagrada za medijsko umetnost [2020], Nova nagrada za tehnološko umetnost [2019], New Aesthetica Prize [2020], Prix Cube [2015] in Prix Ars Electronica [2015].