KAVNA MIZICA

*

Delavnica na temo etične strojne opreme, nosljivi tehnologiji in feminističnem hekanju.

“Building on the legacy of feminist Salon Culture of the 1920s we invite you to rethink the women’s coffee table gathering as a circulation of energies and potentialities that we expose through the electric circuits. We try to build these electric circuits with ecologically sentient methods and materials, reflecting on the colonial histories and presents of mining, import, consumption, and appreciation of art and hardware.”

Na delavnico prinesite (če najdete) stare skodelice z zlatim okrasjem, ki jih bomo uporabili v naših DIY senzorjih.

PRIJAVA
Za udeležbo na delavnici ne potrebujete nobenega predznanja ali spretnosti, le željo po učenju! Delavnica bo potekala v angleškem jeziku. Število udeleženk omejeno.
Prijavite se na rea@projekt-atol.si

Sodelujoči:

Stefanie Wuschitz je umetnica, ki deluje na stičišču znanosti in tehnologije, s posebnim poudarkom na kritičnih medijskih praksah (feministično hekanje, odprtokodna tehnologija in skupnostna produkcija). Leta 2006 je diplomirala na magistrskem študiju Transmedia Arts, dve leti kasneje magistrirala na umetniški šoli TISCH na univerzi v New Yorku ter leta 2014
doktorirala na temo Feministični hekerski prostori na TU Dunaj. Leta 2009 je ustanovila laboratorij Mz* Baltazar, skupnost in feministični hackerspace na Dunaju, ki se osredotoča na
razvoj skupnostnih DIY projektov s področja umetnosti, tehnologije in feminizma. Delala je na raziskovalnih in postdoktorskih delovnih mestih na Univerzi Umeå, na Univerzi za uporabno umetnost na Dunaju, Dunajski tehnološki univerzi, Univerzi v Michiganu, Univerzi za umetnost v Berlinu. Njena dela so bila razstavljena v mednarodnem prostoru, med drugim v Arthall Budapest (Madžarska, 2004), Galeriji The Parlour (Združeno kraljestvo, 2005), Goethe Institute Damaskus (SY, 2006), Kunsthaus Graz (AT, 2007), Videonale Kunstmuseum Bonn (DE, 2007), Sinopale Sinop TUR, ITP Spring and Winter Show (US, 2007), Avstrijski kulturni forum NYC (US, 2007), Northern Center of Photography (FI, 2008), Länsmuseet Västernorrland (SE, 2009), Norrlands Operan (SE, 2009), WOCHENKLAUSUR (UK 2011), Fringe Festival, Taipei (TW, 2011), Academy of Fine Arts Krakow (PL, 2011), OKNO Bruessels (BE, 2012), Science Friction (DK, 2014), GPL Contemporary 2014, Bouillants (FR, 2015), Jogja Contemporary (ID, 2015), Art|Jog|8 ID 2015. Gostila je številne mednarodne delavnice mdr. na Univerzi v Michiganu, Kunsthochschule Kassel, na Inštitutu za sodobno umetnost v Moskvi, Bartlett University College London, Shih-Chien University Taipei, Transmediale Berlin, Karlsruhe Institute of Technology in Harvest Works NYC.

Patrícia J. Reis, rojena leta 1981 v Lizboni, živi in dela na Dunaju. Študirala je slikarstvo (ESAD, Višja šola za umetnost in oblikovanje, Caldas da Rainha, Portugalska, 2004) in medijsko umetnost (Univerza Lusófona, Lizbona, Portugalska, 2011) ter leta 2016 doktorirala na Univerzi Èvora na Portugalskem. Reis je nekdanja raziskovalka T E N N E N G A U E R K U N S T K R E I S – k u n s t r a u m p r o a r t e Schöndorferplatz 5, 5400 Hallein www.kunstraumproarte.com – Nacionalne fundacije za znanstveno tehnologijo na Portugalskem. Med letoma 2006 in 2012 je poučevala fotografijo, video in digitalno umetnost na Politehničnem inštitutu Beja na Portugalskem. Trenutno je zaposlena kot umetnica in predavateljica na oddelku za digitalno umetnost na Univerzi za uporabne umetnosti na Dunaju, poučuje pa tudi na Univerzi za umetnost v Linzu. Njena umetniška praksa se med drugim osredotoča tudi na feministične teme, pri čemer se sprašuje o pripisanih vlogah žensk v zvezi z reprezentacijo (v digitalnih podobah) ter o pomanjkanju udeležbe in prepoznavnosti žensk v produkciji novih tehnologij in umetnosti. Od leta 2012 je članica upravnega odbora laboratorija Mz* Baltazar.

S podporo: