PARL | Marko Peljhan: Mikro ekonomije – mehanika produkcije v dobi dekonstrukcije

*

Vabljeni na ODPRTA PREDAVANJA SEMINARJA PARL

Ponedeljek, 2. 9. ob 18:00, osmo/za
BOJANA KUNST:
Umetniki, njihovo delo in institucije

Torek, 3. 9. ob 18:00, osmo/za
MARINA GRŽINIĆ:
Kapital na delu v sodobni umetnosti

Sreda, 4. 9. ob 18:00, osmo/za
MARKO PELJHAN:
Mikro ekonomije – mehanika produkcije v dobi dekonstrukcije

Predavanja bodo v angleščini, več na
https://parl.si/wp-content/uploads/2019/08/PARL-SEMINAR-LECTURES.pdf

Zaradi omejenega števila prosimo za rezervacijo na horzensara@gmail.com.

PARL – mednarodna platforma za izobraževanje in raziskave sodobnih scenskih umetnosti – povezuje kreativne prakse, raziskovalne metode in produkcijske modele slovenskih ustvarjalcev, pedagogov, raziskovalcev in producentov na tem področju. Od 1. do 10. septembra bo PARL gostil ustvarjalce iz Danske, Italije, Hrvaške, ZDA in Slovenije, ki bodo v tem času razvijali svoje avtorske projekte. Del programa je tudi tridnevni seminar s predavanji, ki so brezplačna in odprta za zainteresirano javnost.

Sodelujoči:

Marko Peljhan

Marko Peljhan (1969) je leta 1994 ustanovil umetniško organizacijo Projekt Atol in bil leto pozneje eden od soustanoviteljev ljubljanskega laboratorija za nove medije Ljudmila. Enega svojih najbolj znanih projektov, Makrolab, je prvič predstavil na Dokumenti leta 1997 ter leta 2003 tudi na petdesetem Bienalu v Benetkah. Peljhanovo delo je bilo v zadnjih 25 letih predstavljeno in nagrajeno na številnih bienalih in festivalih, na razstavah ISEA in Ars Electronica ter v muzejih, kot so P.S.1 MoMA, New Museum of Contemporary Art, ICC NTT Tokyo, YCAM Yamaguchi, Van Abbemuseum Eindhoven, Asia Culture Centre Gwangju in Garage v Moskvi. Med drugim je leta 2001 prejel nagrado Prix Ars Electronica zlata nika za projekt polar, ki ga soustvarja z nemškim umetnikom Carstenom Nicolaijem. Z ameriško-kanadskim umetnikom Matthewom Biedermanom od leta 2008 vodita Iniciatitvo za arktično perspektivo (Arctic Perspective Initiative), ki se posveča globalnemu pomenu arktične geopolitične, naravne in kulturne sfere in je bila predstavljena na pregledni razstavi Kodirana utopija v Moderni galeriji leta 2011. Peljhanovo delo je posvečeno tudi raziskavam in pedagogiki na stiku med umetnostjo, tehnologijo in mediji na kalifornijski univerzi UC Santa Barbara, kjer ima naziv rednega profesorja. V Sloveniji je bil med pobudniki za ustanovitev Centra odličnosti Vesolje, znanost in tehnologije in začel leta 1998 aktivno delovati v vesoljskih in aeronavtičnih raziskavah in kulturalizaciji. V radijskem spektru je znan kot S54MX.